Jesień pod znakiem Targów PGD Polska

 w Aktualności, Blog

Przed nami kolejna edycja Targów PGD Polska tradycyjnie organizowanych na przełomie września i października. Tej jesieni spotkamy się z naszymi Klientami i Dostawcami w pięciu wyjątkowych lokalizacjach.

Jesienna edycja, jest jedną z dwóch cykli imprez targowych w roku – obok wiosennego, organizowanego zazwyczaj na miesiąc przed  Świętami Wielkanocnymi, które do tej pory przed pojawieniem się pandemii COVID-19 były realizowane cyklicznie. Z racji tego, że lockdowny i związane z nimi ograniczenia stanęły na przeszkodzie organizacji trzech ostatnich edycji, powrót do tradycji wydaje się uzasadniony i oczekiwany zarówno przez nas, jak i przez naszych Klientów i Dostawców. W naszej opinii handel to nie tylko oferty, nie tylko ceny, ale również, a może przede wszystkim – relacje. Oczywiście PGD Polska świadczy kompleksową obsługę, zapewnianą przez naszych doradców handlowych, którzy regularnie odwiedzają swoich klientów, jednak możliwość spotkania w dużym gronie, często z przedstawicielami Zarządu firmy, a nawet jej Właścicielami nadaje współpracy zupełnie innego charakteru. Również wymiana doświadczeń, uwag, sugestii pomiędzy kupcami to bezcenna wiedza, właściwie nie do zastąpienia. Co więcej, przez 30 lat większość z detalistów – partnerów handlowych PGD zdążyła doskonale się poznać, a w konsekwencji nawiązać cenne przyjaźnie.

Centralną częścią wydarzenia jest możliwość odwiedzenia ekspozycji wystawców współpracujących na co dzień z PGD i szczegółowe zapoznanie się z ich aktualnymi ofertami, nierzadko przygotowanymi specjalnie z okazji targów. Organizator stara się, aby przynajmniej niektóre były absolutnie wyjątkowe, ograniczone czasowo tylko do kilku godzin, w których odbywa się sprzedaż ofert na stoiskach. Producenci organizują ekspozycje, często bardzo atrakcyjne wizualnie, zapewniają materiały reklamowe, próbki, gadżety. Cennym doświadczeniem jest też możliwość zaczerpnięcia informacji o nowościach, szczegółach dotyczących produktów, czy też porównanie wielu ofert w jednym miejscu. Podczas targów wystawia się z reguły szerokie grono dostawców PGD Polska, większość czołowych koncernów z branży, jak również spora grupa firm mniejszych, niszowych czy wchodzących na rynek, dla których udział w targach to doskonała okazja do pokazania się najważniejszej grupie docelowej. Nie da się bowiem ukryć, że na imprezy targowe PGD Polska przyjeżdżają detaliści z ogromnym potencjałem zakupowym, licząc na szczególne wsparcie dla dużych zamówień. I zwykle nie wyjeżdżają zawiedzeni.

Targi staramy się organizować w dogodnych terminach, tak aby umożliwiały zatowarowanie sklepów przed okresem wzmożonej sprzedaży. Wykorzystanie w takim momencie specjalnych okazji to elementarz każdego kupca. Tradycją targów stało się również, że po części sprzedażowej przychodzi czas na integrację uczestników. Tym razem po długim czasie bez jakichkolwiek imprez, jesteśmy przekonani, że jesienne Targi PGD spotkają się ze szczególnym entuzjazmem. Tegoroczny panel targowy jest o tyle wyjątkowy, że przypada w roku jubileuszu XXX-lecia PGD Polska. Możemy zatem spodziewać się nie tylko bogatszej niż zwykle oprawy każdej z imprez, ale przede wszystkim czasu pełnego wspomnień, podsumowań, a także okazji do szczególnych podziękowań. Wiele lat spędzonych wspólnie na polskim rynku, doprowadziło do zbudowania wiarygodnych, a przede wszystkim stabilnych relacji z naszymi Partnerami, opartych na wzajemnym poszanowaniu, wiarygodności i profesjonalizmie. Jesteśmy wdzięczni, że doczekaliśmy się wspaniałych, stałych partnerów biznesowych zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie łańcucha dostaw – czyli wśród współpracujących z PGD producentów i detalistów, dlatego też za owocną współpracę oraz zaufanie, należą się im słowa uznania i szacunku, które korzystając ze sposobności będziemy chcieli wyrazić.

Czy wobec tego warto organizować targi? Według nas zdecydowanie tak. Branża napotkała na trudny czas, ale obecnie tym bardziej budowanie i podtrzymywanie relacji, możliwość zaprezentowania ofert czy idei biznesowych to niezwykle cenne atuty takich spotkań. Bezpośrednie kontakty niosą za sobą dużą wartość, dlatego też z pełnym zaangażowaniem staramy się je wspierać, ułatwiać i kreować. Oczywiście aspekt biznesowy jest również kluczową wartością targów. Wielu naszych Partnerów potwierdza wolę uczestnictwa w targach w tym trudnym okresie, przez co możemy wyciągnąć wnioski, że jest to istotne dla ich funkcjonowania.

Do zobaczenia na Targach w oddziałach PGD!

 Harmonogram jesiennej edycji Targów PGD Polska:

Oddział warszawski – 17 września

Oddział wrocławski – 1 października

Oddział krakowski oraz Jarosław – 8 października

Odział lubelski – 8 października

Oddział bielsko-bialski – 12 października

Recent Posts
Wojciech Kuchnowski