DYSTRYBUCJA SPOŻYWCZA

PGD Polska Sp. z o.o. Dział Spożywczy, działa na rynku 1991 (dawniej jako Rovita S.A. do 2019 roku).

PGD Polska działa na całym terenie Polski, natomiast dystrybucja spożywcza realizowana jest obecnie na terenie pięciu województw: małopolskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego, łódzkiego i podkarpackiego.

PGD Polska Dział Spożywczy dostarcza produkty do ponad 3,5 tys. klientów, z czego aktywnie obsługuje około 1300 klientów miesięcznie. Współpracuje z 84 sieciami polskimi, licznymi podhurtami, a także sklepami detalicznymi niezrzeszonymi, prowadząc równocześnie sprzedaż poprzez wyspecjalizowaną platformę e-hurt.

Nad zamówieniami czuwa doświadczony zespół 30 profesjonalnych przedstawicieli handlowych, pracujących w oparciu o urządzenia mobilne zintegrowane z naszym systemem. W ten sposób dając sposobność do nieustannego kontaktu z centralą, tak aby w czasie rzeczywistym monitorować m.in. stany towarów lub ich aktualne ceny.

PGD Polska Dział Spożywczy prowadzi dystrybucję produktów ponad 170 producentów. Jest dystrybutorem min. firm: Nestle,  Mondelez, Tchibo, Mokate, Woseba, Kupiec, JDE, Strauss i wielu innych, posiadając tym samym w swojej ofercie ok. 7500 SKU. Zakres naszej działalności obejmuje obecnie: sprzedaż, dystrybucję oraz usługi logistyczne.

PGD Polska Dział Spożywczy zajmuje się dystrybucją następujących grup towarowych :

  • słodyczy,
  • kawy i herbaty,
  • napojów,
  • produktów zbożowych,
  • przetworów owocowo - warzywnych,
  • przypraw,
  • dań gotowych,
  • konserw, nabiału i tłuszczy,
  • certyfikowanej i "zdrowej żywności". 

Główna siedziba dystrybucji spożywczej PGD Polska to Kraków – Kokotów, natomiast nowoczesny magazyn logistyczny mieści się w Niedomicach koło Tarnowa. Nasza baza magazynowa wysokiego składu liczy 6.000m2 i posiada ok. 6.000 miejsc paletowych, jak również 600m2 chłodni. PGD Polska Dział Spożywczy posiada dodatkowo również 3 magazyny przeładunkowe w Kielcach, Jarosławiu i Lublinie. Co roku notujemy też wzrost obrotów z klientami, a co za tym idzie wzrost zakupów u współpracujących producentów. Dział logistyki nieustannie usprawnia proces przygotowania towarów i zwiększa moce przerobowe, składając dziennie zamówienia o wartości blisko 1mln netto, co przekłada się niemal na 20 tysięcy SKU.

Spożywcze Marki Własne

parallax background